کسب درآمد اینفلوئنسر ها از اینستاگرام


همه ما اینفلوئنسر های زیادی رو در اینستاگرام دیدیم. در این مقاله کسب درآمد اینفلوئنسر های اینستاگرام رو بررسی میکنه که به چه عواملی بستگی داره و چقدر هست.

۱- تعداد فالوورها

به طور کلی به کسی که دنبال کننده های زیادی داره و میتونه روی مخاطبای خودش تاثیر بزاره اینفلوئنسر میگن. پس هر چقدر یک اینفلوئنسر طرفدار و دنبال کننده های بیشتری داشته باشه و روی رفتار افراد بیشتری تاثیر داشته باشه، میتونه درآمد بیشتری از اینستاگرام داشته باشه.

به طور کلی اینفلوئنسر ها به ۴دسته تقسیم میشن.

  1. مگا اینفلوئنسرها: بیشتر از یک میلیون فالوور
  2. ماکرو اینفلوئنسرها: بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون فالوور
  3. میکرو اینفلوئنسرها: بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار فالوور
  4. نانو اینفلوئنسرها: کمتر از ۱۰ هزار فالوو

,۲- نوع محتوا

اینفلوئنسر هایی که برای تبلیغ محصولات و خدمات برند های مختلف محتوای تصویری درست میکنن، کمتر از تولید کننده های ویدئویی درآمد دارن. قیمت تبلیغ برندها در پست و استوری هم متفاوت هست و روی درآمد اینفلوئنسر ها تاثیر میزاره.

۳- میزان تبلیغات

بعضی از اینفلوئنسرها تعداد مشخصی در ماه تبلیغ میکنن ولی بعضی از اونا هم همه پیشنهادهای تبلیغات رو قبول میکنن و هر چه پیشنهاد بیشتر باشه، میزان درآمدشون هم بیشتر میشه.

البته بعضی از اینفلوئنسرها که تبلیغات محدودی رو در ماه میزارن هزینه تبلیغات بیشتری دارن، چون زمان زیادی رو برای بررسی کیفیت برند و نحوه همکاریشون میذارن.

۴- انگیجمنت

یکی از فاکتور های مهم برای درآمد اینفلوئنسرها از اینستاگرام، انگیجمنت یا محبوبیت صفحه اونا هست. انگیجمنت به معنی میزان مشارکت مخاطبان یک اینفلوئنسر هست هر چه این عدد بیشتر باشه تبلیغات در اون پیج پربازده تره.

این عوامل باعث میشه تا هر اینفلوئنسری قیمت مشخصی برای تبلیغات صفحه اینستاگرام خودشون داشته باشن و بتونن ماهانه چند صد میلیون از این شبکه اجتماعی محبوب درآمد کسب کنن.

 با آنلاین استار همراه باشید

درباره‌ی فرزاد تفضلی

همچنین ببینید

پنل پیامکی آنلاین استار

توضیحات کامل داخل ویدئو هست حتما کامل نگاه کنید و خیلی راحت میتونید تبلغات گسترده و خوبی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *