کافه بازار

یک فروشگاه نرم‌افزار اندروید است که در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ توسط محمدجواد کوپایی، حسام میرآرمندهی و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف طراحی شد. در کافه بازار بیش از ۱۳۰ هزار نرم‌افزار کاربردی اندرویدی

بیشتر بخوانید »

یوتیوب

یک پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو است. یوتیوب دومین وبگاه پرطرفدار جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخه گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید »

توییتر (Twitter)

توییتر در سال ۲۰۰۶ با شعار «چه کار می‌کنید؟» (What are you doing) پا به میدان وب گذاشت؛ اما در نوامبر ۲۰۰۹ این شعار به «چه ‌چیزی در حال رخ‌دادن است؟» (s happening’What) تغییر کرد. در ژوئن ۲۰۱۲، تعداد کاربران توییتر از مرز ۲۰۰میلیون نفر گذشت و تعداد ۲۰۰میلیون توییت در روز به ثبت رسید

بیشتر بخوانید »

ارسال دایرکت اینستاگرام ، یه فرصت عالی تبلیغاتی

ارسال دایرکت با توجه به هدف شما ، یه زمانی هست میخواید به همشهری های خودتون اطلاع رسانی کنید یا نه به هم محله ای های خودتون خیلی راحت میتونید با ارسال دایرکت به اکانت های شهر و منطقه دقیقا لوکیشن خودتون رو انتخاب کنید و آگهی با متن مورد نظر خودتون و لینک شما بهشون ارسال بشه

بیشتر بخوانید »

نوتیفیکیشن تبلیغاتی تلگرام

ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی می‌تواند برای برنامه‌های متفاوت تبلیغاتی، بسیار موثر و کاربردی باشد. از آنجایی که نرخ بازدید و بازدهی بالایی دارد، برندهای زیادی از تبلیغات نوتیفیکیشن استفاده می‌کنند. برخلاف تبلیغات سنتی

بیشتر بخوانید »

بازاریابی در تلگرام (نکات دیجیتال مارکتینگ در تلگرام)

تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب در میان کاربران است. (در زمان نگارش این مطلب) علت محبوبیت و شهرت تلگرام امکانات متنوعی است که این نرم افزار در اختیار کاربرانش قرار می دهد. همچنین فیلتر نبودن این پیام رسان در ایران منجر به استفاده ی گسترده از آن توسط کاربران ایرانی شده است. از انتخاب نام های بسیار عجیب یا طولانی که به خاطر سپردن آن ها برای کاربران مشکل باشد یا تلفظ و خواندن آن ها راحت نیست، بپرهیزید. انتخاب یک نام مشخص برای تمام بسترهای ارتباطی‌تان باعث می شود که کاربران راحت تر بتوانند شما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیدا کنند.

بیشتر بخوانید »

کسب درآمد اینفلوئنسر ها از اینستاگرام

همه ما اینفلوئنسر های زیادی رو در اینستاگرام دیدیم. در این مقاله کسب درآمد اینفلوئنسر های اینستاگرام رو بررسی میکنه که به چه عواملی بستگی داره و چقدر هست.

بیشتر بخوانید »

تلگرام یا اینستاگرام ؟ کدام را برای تبلیغات انتخاب کنم ؟

شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام از محبوبیت زیادی بین کاربرا و مخاطبان برخوردارن. به طوریکه در تلگرام نزدیک به ۴۰ میلیون و در اینستاگرام نزدیک به ۱۰ میلیون ایرانی فعالیت میکنن. همین موضوع باعث میشه که کسب و کارها تبلیغات خودشون رو توی این شبکه ها اجرا کنن.

بیشتر بخوانید »

انواع بازاریابی در شبکه های اجتماعی

برقراری ارتباط سریع و ارزان، چندرسانه‌ای بودن، تعاملی بودن، به روز بودن مطالب و اخبار، باز بودن، تنوع در اطلاعات موجود در این شبکه ها، در کنار مخفی ماندن هویت کاربران، از مهم‌ترین ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی است که باعث جذب کاربران زیادی در سراسر جهان، گردیده است.

بیشتر بخوانید »

شبکه های اجتماعی ابزاری مناسب برای توسعه کسب و کارها

شبکه های اجتماعی که در زمان کوتاهی توانسته اند، افراد زیادی را در سراسر جهان جذب نمایند، فرصتی بسیار مناسب برای بازاریابی، توسعه کسب و کارها، برندسازی، ایجاد فرصت های تجاری بین المللی، شناسایی و حفظ مشتریان و اطلاع از نیازها و نظرات آن ها را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید »

فالوور چیست و انواع پروفایل اینستاگرام کدام است

یکی از پر کاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام که در بین کاربران فعال این شبکه اجتماعی رایج است، اصطلاح فالوور می باشد. اصطلاحی پرکاربرد و در عین حال نمادی برای رقابت! معنی اصطلاح فالوور چیست ؟ این مطلب همه جوانب این لغت پرکاربرد این

بیشتر بخوانید »

معرفی پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی ایرانی

سروش پلاس نسل جدید شبکه اجتماعی سروش است که علاوه بر ویژگی های قبلی سروش، مانند امکان تشکیل کانال و گروه و ارسال پیام های متنی و صوتی، نمایش تعداد بازدید و لایک،  و…، قابلیت های جدید کسب نموده است. ویژگی های سروش پلاس شامل مواردی از جمله؛ ذخیره سازی ابری اطلاعات، …

بیشتر بخوانید »

تدریس آنلاین

تدریس آنلاین و برگزاری آموزش های آنلاین یکی از مشاغل اینترنتی است که افراد از طریق آن درآمدهای خوبی کسب می کنند. برای آموزش آنلاین فقط کافی است در زمینه تخصصی که دارید، اقدام به تهیه متن، ویدئو و یا صورت های جذاب نمایید ...

بیشتر بخوانید »

ممبر فیک تلگرام

۱_ ممبر فیک تلگرام در این روش کاربران جعلی و فیک به کانال شما اضافه خواهند شد. این روش زمانی پیشنهاد می شود که کانال شما تعداد آماری کمی دارد و نیازمند سیاه لشگر هستید. به طور کلی به اکانت های فیک که به صورت انسانی فعالیتی ندارند ، «ممبر …

بیشتر بخوانید »

چهار خدمت جدید و خیلی خیلی پر طرفدار

ممبر سوپر گروه تلگرام - انتقال ممبر های گروه هدف به گروه شما ممبر سوپر گروه تلگرام - اضافه کردن لیست شماره دلخواه به گروه ممبر سوپر گروه تلگرام - بر اساس لیست شماره های منطقه ای

بیشتر بخوانید »

ویو استوری

استوری فرصتی ۱۵ ثانیه ای برای معرفی یک محصول، برند و ارتباط وتعامل با مشتریان است. زمانی که یک استوری ویوی بالایی داشته باشد، دیگر کاربران تمایل بیشتری برای سین کردن آن دارند. و از این طریق حتی علاقه مند می شوند تا پیج مورد نظر را دنبال کنند و اینگونه فرصت تبلیغات و جذب مشتری فراهم می شود.

بیشتر بخوانید »