انواع بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ویژگی های شبکه های اجتماعی

برقراری ارتباط سریع و ارزان، چندرسانه‌ای بودن، تعاملی بودن، به روز بودن مطالب و اخبار، باز بودن، تنوع در اطلاعات موجود در این شبکه ها، در کنار مخفی ماندن هویت کاربران، از مهم‌ترین ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی است که باعث جذب کاربران زیادی در سراسر جهان، گردیده است.

مطابق آمار منتشرشده از سوی مؤسسه وی آر سوشیال تا سال ۲۰۱۹، بیش از ۸/۳ میلیارد نفر از مردم در سراسر جهان، به عضویت شبکه‌های اجتماعی درآمده‌اند. دریافت اخبار و اطلاعات، دریافت برنامه‌های آموزشی، برقراری ارتباط و تعامل با دیگران، تفریح و سرگرمی، بازاریابی و تبلیغات، توسعه کسب‌وکار و راه‌اندازی مشاغل اینترنتی، از مهم‌ترین دلایل حضور کاربران در شبکه‌های اجتماعی عنوان می شوند.

در ادامه انواع روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی به طور مختصر بیان می شود. روش هایی که در صورت استفاده صحیح، می توانند بسیار اثربخش باشند.

انواع ارسال دایرکت و ارسال نوتیفیکیشن با پنل ممبر و فالوور آنلاین استار ، روشی بسیار عالی برای بازاریابی و تیلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی می باشد .

بازاریابی معرف

بازاریابی معرف  Affiliate Marketing، یکی از روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. در این نوع بازاریابی صفحات مشهور یا بلاگرها و یا کانال های پرطرفدار، برای بازاریابی به شما کمک می کنند. معرف کسی است که در امر فروش به صاحبان کسب و کار کمک می نماید و در ازای هرعملی که انجام می دهد، هزینه ای دریافت می کند.

بازاریابی ویروسی

روشی از بازاریابی است که در آن محتوایی جذاب که می تواند ویدئو، پادکست، آهنگ، توئیتر، بازی کوتاه و یا هر چیز جذابی باشد، توسط صاحبان کسب و کار تولید شده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. جذابیت این محتوا کاربران را وادار می سازد تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و دست به دست در شبکه های اجتماعی می چرخد و نام محصول یا برند را نیز همزمان تبلیغ می کند.

بازاریابی محتوا

در این روش محتوایی باکیفیت در صفحه یا کانال مورد نظر در شبکه های اجتماعی تولید می شود و اشتراک گذاری می گردد. تولید محتوا باید به طور مستمر و دارای ارزش محتوایی بالا باشد. هدف این نوع بازاریابی بیش از اینکه افزایش فروش باشد، معرفی محصول و تعامل با مشتری است تا بتوان نیاز و سلایق آن ها را دریافت.

بازاریابی اینفلوئنسر

یکی از روش های بسیار پرطرفدار بازاریابی در شبکه های اجتماعی است که در آن از افراد معروف و یا کسانی که فالوروهای زیادی دارند، جهت بازاریابی و دیده شدن برند و محصول استفاده می شود. این روش در حال حاضر در ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و نتایج قابل توجهی برای صاحبان مشاغل داشته است.

ممنون از این که تا پایان این مقاله با آنلاین استار همراه بودید.

درباره‌ی فرزاد تفضلی

همچنین ببینید

پنل پیامکی آنلاین استار

توضیحات کامل داخل ویدئو هست حتما کامل نگاه کنید و خیلی راحت میتونید تبلغات گسترده و خوبی داشته باشید

6 نظر

  1. مطالب عالیه ممنون و همچنین از پنل استفاده میکنم وراضی هستم

  2. قیمت ها به روز هستند؟

  3. Dr. Naghme. Mostofi

    تشکر از تیم حرفه ای و خوبتون🤝قدردان زحمت هاتون هستم جناب تفضلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *